hypothetical
29 Mar, 2024, 09:31

Autor Wątek: parka mieszana, samczyk + samiczka, czy warto? łączenie? i inne dyskusje.  (Przeczytany 38933 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline szyszunka

  • ~Uber Szynszyla~
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
  • Miniuniu, Łatka,Mikiki,Morusek ,Lavia - odeszła
karolajn ja jestem takim amatorem :) własnie moja parka ma 1 potomstwo i zawsze musi byc ten 1 raz .. patrzac na szczesliwa samice i na obłakanego z szlenstwa samca hihiihi sadze ze nie ma nic złego w tym ze łaczymy naszych pupili :) i jak wczesniej ze wzgledu na agresywnosc samca co do mojej i meza osoby chciałam go wykastrowac tak teraz zrezygnowałam z całego pomysłu ... mimo ze bestia strasznie nas gryzie :) 

Moje Szylki Maja We Władaniu Moje Serce

Offline karolajn

  • ~Cyber Szynszyla~
  • ***
  • Wiadomości: 381
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
szyszunka a ja wlasnie oczekuje kiedy w koncu moja parka zdecyduje sie na potomstwo hehe :) Gdyby to były myszy itp. to na pewno nie zdecydowalabym sie na parke, z wiadomych powodow :p A tak poza tym moim zdaniem kazde stworzenie powinno miec przynajmniej raz w zyciu potomstwo. Moze sie to komus wydac dziwne, no ale coz -  Matka Natura ;)

KaRoLc!a ;)

Offline Andreas

  • SZYNSZYL BERSERK !
  • Administrator
  • ~Przewodnik Stada~
  • *****
  • Wiadomości: 2156
  • Uzbierane migdały: 6
Na tym polega opieka nad zwierzętami - żeby zadbać o wszystkie etapy ich rozwoju.
Jeśli chce się mieć potomstwo od swoich ulubieńców - proszę bardzo. Trzeba się przygotowyć i być świadmomym obowiązków.
Jeśli szynszyl zachoruje powinno sie go zawsze leczyć - na tym polega odpowiedzialność za swoje zwierzęta.