19 Kwi, 2024, 15:17

Ankieta

Czy jesteś za legalizacją Marihuany?

Nie
14 (63.6%)
Tak
7 (31.8%)
Nie znam się
1 (4.5%)

Głosów w sumie: 22

Autor Wątek: Legalizacja  (Przeczytany 5043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BrudnySzklanek

  • ~Znajacy Się Na Migdałach~
  • ***
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 52
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Romek
Legalizacja
« dnia: 26 Paź, 2010, 16:47 »
J/W piszcie i wypowiadajcie się  :)

Offline PusiaK

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Wiadomości: 145
  • Uzbierane migdały: 0
  • Han Solo, Książniczka Leia Organa
Odp: Legalizacja
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Paź, 2010, 19:24 »
17 lat masz więc się penie tym fascynujesz :) jak masz już brać to lepiej ze swojej plantacji bo jest to dla smaku bo ma obniżoną zawartość thc, jeśli wpadnie ci policja na chatę to na 48 godzin idziesz i robią roślinką badania na thc, i jesteś oskarżany o produkcje i dystrybucje, ae jest to wbrew pozorą bezpieczniejsze dla zdrowia bo jak kupujesz to wiem że się suszy i podlewa rośliny domestorem lub dodaje się do suszu silniejsze narkotyki. Z punktu widzenia chemika (5 rok studiów) nie widzę różnicy pomiędzy Maryśką i tytoniem, a legalizacja zwiększy respektowanie np jazdy samochodem po niej przy rutynowej kontroli obok dmuchania będzie lizanie paska testowego. Jak coś jest legalne jest to łatwiej kontrolować. dlatego jestem za.

Offline efyra

  • ~Znajacy Się Na Migdałach~
  • ***
  • Wiadomości: 58
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: Legalizacja
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Paź, 2010, 13:55 »
jak napisał Pusiak - jak coś jest legalne to łatwiej to kontrolować - święte słowa.

Jak dla mnei jest jeszcze jeden powód "za" a mianowicie taki, że jak ktoś ma własną samosiejkę to jest zdrowa. Mam na myśli to, że nie ma domieszek, jakichś paskudztw, metali ciężkich, itd, a zatrucie takowymi może się naprawdę źle skończyć.