28 Mar, 2024, 11:17

Autor Wątek: Czasopismo Internetowe "Rodentia"  (Przeczytany 6117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rodentia

  • ~Szynszyla z Ambicjami~
  • ***
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 10
  • Uzbierane migdały: 0
Czasopismo Internetowe "Rodentia"
« dnia: 14 Cze, 2014, 16:14 »
Witamy serdecznie!

Kilka miesięcy temu na chomiczym forum wpadłyśmy na pomysł wydania czasopisma w całości poświęconego gryzoniom domowym. Początki organizacyjne były dosyć trudne, ponieważ żadna z nas nie jest dziennikarką. Ja z zawodu jestem kulturoznawcą, więc podjęłam się roli Redaktora Naczelnego i tym sposobem 12 kwietnia, w Światowy Dzień Chomika, wyszedł pierwszy, próbny numer "Rodentii". Dzisiaj wydałyśmy już trzeci numer, z którego w końcu jesteśmy zadowolone - spełnia on nie tylko nasze oczekiwania odnośnie treści czy też tematów (na te akurat zawsze mamy pomysły), ale również oczekiwania co do jakości graficznej.

Nasza stała redakcja składa się ze mnie, czyli Redaktor Naczelnej - mój nick na różnych forach to Antiba, a nazywam się Diana Luiza Dubowska, mojej Zastępczyni - Aleksandry Laury Biskup (Aleksandrab) oraz Redaktor Działów - Aleksandry Michel (Kenamysz). Cały czas poszukujemy chętnych dziennikarzy, grafików, techników weterynarii do współtworzenia czasopisma. Jest ono bezpłatne, tak jak nasze działania wewnątrz.

Na co dzień jesteśmy właścicielkami różnych gryzoni. Chętnie poszerzamy swoją wiedzę, a jeszcze chętniej - gryzoniom pomagamy. Prowadzimy domy tymczasowe, pomagamy w organizacji adopcji.

Oto linki do pierwszych wydań "Rodentii":
Numer 0 - kwiecień 2014: http://redakcja.mam.media.pl/paper/preview/rodentia/14/4/1/
Numer 1 - maj 2014: http://redakcja.mam.media.pl/paper/preview/rodentia/14/5/2/

Oraz do najnowszego wydania Nr 2 - czerwiec 2014: http://pub.lucidpress.com/f8a5728f-792d-41b6-8fe3-2ddbae2f736b/

Zapraszamy na nasz oficjalny fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/czasopismorodentia