28 Mar, 2024, 09:24

Autor Wątek: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie  (Przeczytany 8557 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ten wątek posiada wiadomość oznaczoną jako najlepsza odpowiedź. Aby ją zobaczyć kliknij tutaj.

Offline AdianChinchilla

  • ~Szynszyli Zwiadowca~
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 77
  • Uzbierane migdały: 0
  • Chinchilla Home - the House of Chinchillas'
jak w temacie

keko.pl sprzedaje towar , którego nie ma na stanie i każe czekać dwa tygodnie na dostarczenie towaru , mimo deklarowanego czasu wysyłki 3 dni roboczych

ale od poczatku - sprawa jest ze stycznia , w miedzyczasie pochłoneła mnie walka z giardiami , ale nareszcie mam czas na opisanie

tuz po Nowym Roku konczyły mi się szynszylowe zaopatrzenie , wiec zamówiłem karme w zooplusie, a reszte - piasek głownie chiałem domówic w hipciu; niestety na hipciu liczne pozycje były jako "produkt niedostępny" (to normalne w okolicach Nowego Roku) wiec złozyłem zamówienie na keko.pl

i zaczeło się; zamowienie złozone 2.01.2015 i opłacone karta kredytowa ( o tyle wazne ze płatnosc jest zaksiegowana od razu) - 5.01.2015 dostaje z keko.pl maila ze zamowienia beda realizowane od 7.01 ( co moze oznaczac wszystko)

czekam - 9.01.2015 dostaje maila ze "kurier powinien był przyjąc od nich przesyłke" , co jest sciema i graniem na czas , bo dalej jej nie przyjał, potem mamy weekend i wreszcie 12. stycznia paczka w ogole trafia do kuriera

czułem się złowiony , bo przyjeto zamowienie na towar, którego sklep nie posiadał w chwili sprzedazy!!!
płatnosc przyjeta - mogłem zazadac zwrotu ale sklep dosłownie zwodził mnie na zasadzie "juz -juz zaraz bedzie wysłane" ;

cenie sobie swoj czas i pieniadze - a mam pod opieka spore stadko, wiec przez keko.pl raz po raz biegałem do stacjonarnych sklepów , dokupując mniejsze opakowania po wyzszych cenach; i to niejednorazowo

na żądanie rekompensaty ze strony sklepu w towarze ( adekwatnym do przymusowych zakupów jakich doknałem z powodu opoznienia z ich srony) , zaproponowali mi 5procentowy rabat na nastepne zakupy (tak jakby mogły nastapic , po takim potraktowaniu, bez zrekompensowania narazenia moich Kulek na brak piasku ) i sianko!!!

jestem zasadniczy wiec ja swoje konto w keko.pl zlikwidowałem i Wam tez odradzam zakupy w tym sklepie ; jak sie zdarzyło raz moze i kolejny , a poniewaz błąd był po stronie sklepu , to po ich sronie leżał obowiązek naprawienia tej sytuacji

bardzo sie zawiodłem
to tyle 

« Ostatnia zmiana: 05 Mar, 2015, 09:53 wysłana przez Andreas »

Offline Andreas

  • SZYNSZYL BERSERK !
  • Administrator
  • ~Przewodnik Stada~
  • *****
  • Wiadomości: 2156
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Mar, 2015, 09:58 »
Moim zdaniem jest to całkiem normalna sprawa jeśli chodzi o zakupy internetowe.
Bardzo dużo sklepów działa na zasadzie pośrednictwa.
Wiekszość nie trzyma towarów na swoich magazynach bo takowych nie posiadają sklepy-witryny internetowe.

Może warto na przyszłość przed opłaceniem przesyłki, zadzwonić i zapytać które towary są na stanie a na które trzeba będzie czekać i jak długo ?
Ja przynajmniej zawsze staram się w ten sposób weryfikowac swoje zakupy on-line ...

Andreas
~@">    ~@">
powyżej - Muszkieterowie
sig under permanent construction,

Offline AdianChinchilla

  • ~Szynszyli Zwiadowca~
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 77
  • Uzbierane migdały: 0
  • Chinchilla Home - the House of Chinchillas'
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Mar, 2015, 10:14 »
@Andreas
Moim zdaniem jest to całkiem normalna sprawa jeśli chodzi o zakupy internetowe.
Bardzo dużo sklepów działa na zasadzie pośrednictwa.
Wiekszość nie trzyma towarów na swoich magazynach bo takowych nie posiadają sklepy-witryny internetowe.

Może warto na przyszłość przed opłaceniem przesyłki, zadzwonić i zapytać które towary są na stanie a na które trzeba będzie czekać i jak długo ?
Ja przynajmniej zawsze staram się w ten sposób weryfikowac swoje zakupy on-line ...

to się nazywa zbędna pobłażliwość - na hipciu w tym samym memencie było jasno określone które towary są dostępne a które nie

poza tym moment na informowanie o opoznionym realizowaniu zamówien jest wczesniej - chocby na głownej stronie, sklepy nie działaja z przypadku , inwentaryzacje, etc. sa akcjami planowymi

nie zrozum mnie zle, nie zamawiam w ciemno, ale dlaczego mam tracic czas z powodu cudzej nierzetelnosci?
 jak sie robi cos zle to trzeba to naprawic na swoj koszt ;


moze zooplus nie ma super oferty dla Szynszyli, zamawiam tam karme , ale przyzwyczaili mnie do innego standardu
hipcio tez zreszta nie nawalil ani razu

« Ostatnia zmiana: 05 Mar, 2015, 10:20 wysłana przez Andreas »

Offline Andreas

  • SZYNSZYL BERSERK !
  • Administrator
  • ~Przewodnik Stada~
  • *****
  • Wiadomości: 2156
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Mar, 2015, 10:27 »
Masz prawo do własnej opinii.
Wyraziłeś ją swoim postem.
Ja swoją opinię sformułowałem pod własnym nickiem i to czy jestem zbędnie pobłażliwy to jakby mój problem.

Na koniec prośba abyś nie wklejał do kolejnych wpisów nazwy polecanych przez Ciebie sklepów, bo nie taki jest tytuł tego wątku.

Andreas
~@">    ~@">
powyżej - Muszkieterowie
sig under permanent construction,

Offline AdianChinchilla

  • ~Szynszyli Zwiadowca~
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 77
  • Uzbierane migdały: 0
  • Chinchilla Home - the House of Chinchillas'
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Mar, 2015, 10:32 »
ok, pozostaniemy przy swoich zdaniach

Offline uszynszyla

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Uzbierane migdały: 3
  • Płeć: Kobieta
    • U szynszyla - mój blog
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Mar, 2015, 13:33 »
Moim zdaniem jest to całkiem normalna sprawa jeśli chodzi o zakupy internetowe.
Bardzo dużo sklepów działa na zasadzie pośrednictwa.
Wiekszość nie trzyma towarów na swoich magazynach bo takowych nie posiadają sklepy-witryny internetowe.

Może warto na przyszłość przed opłaceniem przesyłki, zadzwonić i zapytać które towary są na stanie a na które trzeba będzie czekać i jak długo ?
Ja przynajmniej zawsze staram się w ten sposób weryfikowac swoje zakupy on-line ...
Zgadzam się :) to typowe w polskich sklepach internetowych - ważne, żeby klient kupił i zamówił, ja jednak zwykle zamawiam w sklepach, które mają wskaźnik dostępności produktów, a nie, że można wpisać 10000 paczek karm i zapłacić, a ktoś w sklepie padnie na zawał, bo tyle nie ma.

Zwykle w rzetelnych sklepach po prostu stan na sklepie jest powiązany ze stanem na magazynie i to wyklucza takie zakupy, bo wyraźnie pisze brak produktu. I warto na to zwracać uwagę.

Miłośniczka szynszyli od 14 lat. Uwielbiam je podziwiać, mówić o nich i cieszyć się ich pięknem. Zapraszam na mojego bloga.

Oznaczone jako najlepsza odpowiedź przez AdianChinchilla dnia 06 Mar, 2015, 00:13

Offline Ciupelek

  • Moderator
  • ~Rządca Półek~
  • *****
  • Wiadomości: 657
  • Uzbierane migdały: 14
  • Płeć: Kobieta
  • Kiwi, Titi, Fifi
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Mar, 2015, 13:39 »
Czegoś tutaj chyba nie rozumiecie :D

Zupełnie zgadzam się z autorem. Sklep jeżeli zakłada sobie jakiś poziom obsługi klienta, to niech się jego trzyma. Jeżeli w ciemno daje przy produkcie informację o dostępności w magazynie, to jest wyłącznie wina sklepu. Sklep z magazynem, pośrednikami i dostawcami jest w stałym kontakcie, więc na bieżąco monituje co się dzieje z towarem.

Ja miałam sytuację z Hipciem, że nie mieli karmy, tej 25 kg, no ale heloł, liczyłam się z tym, bo to niskorotujący towar. Na stronie była zaznaczona dostępność bo miała przyjść na drugi dzień dostawa- nie przyszła. Ja dostałam natychmiastowo telefon od Hipcia z pytaniem co robimy. Czemu nie mogło tak zrobić keko? w ten sposób klient sam decyduje czy ma na tyle zapasów żeby czekać na towar, czy nie ma i zamawia gdzie indziej/mniejsze paczuszki.
To w gestii sklepu leży utrzymywanie kontaktu z klientem i dawanie mu rzetelnych informacji. Ja nigdy nie dzwoniłam i nie mam zamiaru dzwonić do sklepu po złożeniu zamówienia, bo mnie to nie interesuje czy oni coś mają czy nie. Jak mam zaznaczone "dostawa w ciągu 3 dni" to się tego spodziewam.

Offline Andreas

  • SZYNSZYL BERSERK !
  • Administrator
  • ~Przewodnik Stada~
  • *****
  • Wiadomości: 2156
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Mar, 2015, 14:06 »
Ale ja chciałem tylko zwrócić uwagę na to abysmy sami sobie lepiej weryfikowali partnerów od których chcemy zrobić zakupy.
Widzę tutaj postawę roszczeniową, ktoś chce kogoś oszukać ?
Nie mają na stronie informacji o tym czy produkt dostepny to MUSZĄ go mieć bo popamiętają ... (!!!)
Tymczasem poszkodowanym w efekcie jest zamawiajacy który czeka bardzo długo na towar.
Co więcej, denerwuje się opisując ten zakup na forum internetowych.
A czy naprawdę tak trudno zadzwonić do sklepu i go zweryfikować ? Ja osobiście jeśli mam wybór to nie zamówię w sklepie który nie odbiera telefonów i tym bardziej nie wyslę im pieniędzy w ciemno za moje zamówienie licząc na to że 'skoro nie mają zaznaczone to ich problem"
Chciałem własnie napisać żę skoro nie mają zaznaczone to NAJPIERW my mamy problem i warto się wczesniej zabezpieczyć a później opisać.
Nigdzie nie napisałem żę pochwalam ten sklep. Zwróciłem tylko uwagę że o takich sytuacjach nalezy pamietać PRZED zamówieniem towaru.

Andreas
~@">    ~@">
powyżej - Muszkieterowie
sig under permanent construction,

Offline M___M

  • ~Kierownik Biegania~
  • **
  • Wiadomości: 150
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hydra [*], Eryda
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Mar, 2015, 18:12 »
A ja trochę rozumiem sklep bo wiem że wpadki się wszędzie zdarzają (szczególnie na początku roku). Sam miałem w tym roku w styczniu analogiczną sytuacje w innym sklepie. I pomimo tego że musiałem kupować karmę w tradycyjnym sklepie znacznie przepłacając to nie zmienię miejsca robienia zakupów. Od lat (chyba 8) kupuję w animalii i doskonale wiem o tym że zdecydowanej większości artykułów nie mają w magazynie. Czas realizacji był 3 dni i to mi odpowiadało. Niestety też mieli problem z dostawą i zbywali mnie ciągle podając nowe terminy. Ostatecznie z 3 dni zrobiło się 13. Jednak była to jedna wpadka na ponad 20 zamówień. A ja z tej historii wyciągnąłem jedną nauczkę którą polecam wszystkim. Problemy z dostawą mogą się zdarzyć w praktycznie każdym sklepie internetowym więc chcąc oszczędzić sobie stresu warto jest nie czekać z zamówieniem na ostatnią chwilę.

Btw. Podoba mi się ranga "Młodszy Szynszylownik", bo przynajmniej ona nie mówi mi brutalnie, że latka lecą.

Offline Ciupelek

  • Moderator
  • ~Rządca Półek~
  • *****
  • Wiadomości: 657
  • Uzbierane migdały: 14
  • Płeć: Kobieta
  • Kiwi, Titi, Fifi
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Mar, 2015, 19:59 »
Ja rozumiem wpadki. Ok. Ale sklep powinien być fair wobec klientów i po prostu zadzwonić i informować, że się przeciągnie i nawet nie wiedzą ile.

Offline Mysza <")))/

  • DUCH SZYNSZYLA
  • Administrator
  • ~Szynszylomaniak Do Kwadratu~
  • *****
  • Wiadomości: 7781
  • Uzbierane migdały: 48
  • Płeć: Kobieta
  • Bunia (Beza,Ciri,Mimi,Diana,Dantusia w pamięci.)
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Mar, 2015, 00:17 »
3dni, 7-dem, 13-naście eee tam... wrzućcie na luz. Ja ostatnio czekałam trzy i pół tygodnia na mleko dla dziecka za które zapłaciłam (o zgrozo) przedpłatą bagatelka prawie 400zł. A tu się czepiacie 10 dni ^^

Nie ważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz.

Offline AdianChinchilla

  • ~Szynszyli Zwiadowca~
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 77
  • Uzbierane migdały: 0
  • Chinchilla Home - the House of Chinchillas'
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Mar, 2015, 00:47 »
3dni, 7-dem, 13-naście eee tam... wrzućcie na luz. Ja ostatnio czekałam trzy i pół tygodnia na mleko dla dziecka za które zapłaciłam (o zgrozo) przedpłatą bagatelka prawie 400zł. A tu się czepiacie 10 dni ^^

...ale piasek nie leci z kranu xD

Offline Andreas

  • SZYNSZYL BERSERK !
  • Administrator
  • ~Przewodnik Stada~
  • *****
  • Wiadomości: 2156
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Mar, 2015, 10:06 »
no to ja też OT
Moje zamówienie na bluzę i koszulkę w sklepie internetowym czeka już 4 tydzień na realizację.
Pieniądze wpłaciłem ePal-cem składając zamówienie ...
I poczekam zapewne równiutko do 30 dni ROBOCZYCH :-) bo tak stoi w regulaminie ...

Coś za coś, takie są zakupy w sklepach internetowych. Gdyby było tak idealnie i różowo to stacjonarki już by w ogóle nie miały szansy bytu ...

Dawno temu w czasach szczenięcych obsługiwałem sprzedaż internetową w sklepie z akcesoriami komputerowymi :-) czasy były inne i wtedy dopiero e-biznes raczkował ale uwierzcie mi że nie zawsze można zadbać o każde jedno zamówienie ... zwłaszcza gdy dodatkowo za każdym z nich może się kryć "piekielny' klient :-)

Andreas
~@">    ~@">
powyżej - Muszkieterowie
sig under permanent construction,

Offline Mysza <")))/

  • DUCH SZYNSZYLA
  • Administrator
  • ~Szynszylomaniak Do Kwadratu~
  • *****
  • Wiadomości: 7781
  • Uzbierane migdały: 48
  • Płeć: Kobieta
  • Bunia (Beza,Ciri,Mimi,Diana,Dantusia w pamięci.)
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Mar, 2015, 14:24 »
A ja wiem co leci z kranu poza wodą ^^

Nie ważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz.

Offline Bożena

  • ~Przewodnik Stada~
  • ****
  • Wiadomości: 3906
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Mar, 2015, 15:07 »
A ja wiem co leci z kranu poza wodą ^^

hm,wolę nie wiedzieć

Offline Mysza <")))/

  • DUCH SZYNSZYLA
  • Administrator
  • ~Szynszylomaniak Do Kwadratu~
  • *****
  • Wiadomości: 7781
  • Uzbierane migdały: 48
  • Płeć: Kobieta
  • Bunia (Beza,Ciri,Mimi,Diana,Dantusia w pamięci.)
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Mar, 2015, 18:09 »
Oj tam, aż tak źle nie jest. Piwo lane leci XD

Nie ważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz.

Offline Bożena

  • ~Przewodnik Stada~
  • ****
  • Wiadomości: 3906
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Mar, 2015, 19:27 »
aaaaaaaaa,jak piwo to ok

Offline uszynszyla

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Uzbierane migdały: 3
  • Płeć: Kobieta
    • U szynszyla - mój blog
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Mar, 2015, 10:33 »
Jesteście zwariowani :D  [banan]

Oczywiście, że sklep powinien szanować klienta i go informować, że coś się dzieje, a nie po kilku lub kilkunastu dniach po upomnieniach samego klienta łaskawie np. dać wiadomość. To niestety polska mentalność #januszebiznesu ;) Ale na przyszłość faktycznie sprawdzić czy dany towar jest na stanie - choćby telefonicznie ;)

Miłośniczka szynszyli od 14 lat. Uwielbiam je podziwiać, mówić o nich i cieszyć się ich pięknem. Zapraszam na mojego bloga.

Claudi

  • Gość
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Mar, 2015, 21:02 »
Tak z czystej ciekawości...
GDZIE jest napisane, SKĄD pochodzi WYMÓG, że sklep MUSI mieć towar, którym handluje?

Offline Andreas

  • SZYNSZYL BERSERK !
  • Administrator
  • ~Przewodnik Stada~
  • *****
  • Wiadomości: 2156
  • Uzbierane migdały: 6
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Mar, 2015, 22:53 »
W tym cała rzecz ...
Nie ma takiego wymogu, są tylko dobre praktyki informowania o towarze posiadanym na magazynie (w domysle włąsnym magazynie ...chociaż to temat na kolejną dyskusję)
Ta informacja wpływa na renomę sklepu i jego subiektywną ocenę przez klientów chcących skorzystać z usług :-)
Tylko tutaj powstaje problem, bo to co mysli sobie klient z reguły jest odmienne od tego jak sytuację postrzega sprzedający :-) ... i są potem konflikty, rozczarowania, oburzenia ...

Dlatego chyba warto na każdym etapie zakupów starać się kontrolować aktualny status zamówienia nie tylko poprzez zmieniające się ikonki ale także na przykład poprzez realny kontakt z obsługą sklepu ... co dodatkowo motywuje obsługe do sprawniejszej pracy :-)

Metody motywacji sprzedającego klient przyjmue różne:
- Wy nie wiecie kim ja jestem ! Gdzie jest mój towar za który zapłaciłem !
- Heej nooo weźcie, moje szynszyle glodują przyslijcie, zalezy mi bardzo
- Bardzo poproszę, uda sie uda ? pliiisss wyślę Wam dobry komentarz ...
(żadne z powyższych nie są kpiną a tylko żartami z sytuacji ...)

Heh - ale po co ja się produkuje jak mamy przecież na forum osoby prowadzące sklepy on-line ?
Może by się podzieliły zakulisowymi informacjami ? i od razu prosba aby te informacje były pozbawione krypto-reklamy :-)

Andreas
~@">    ~@">
powyżej - Muszkieterowie
sig under permanent construction,

Offline AdianChinchilla

  • ~Szynszyli Zwiadowca~
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 77
  • Uzbierane migdały: 0
  • Chinchilla Home - the House of Chinchillas'
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Mar, 2015, 09:07 »
Tak z czystej ciekawości...
GDZIE jest napisane, SKĄD pochodzi WYMÓG, że sklep MUSI mieć towar, którym handluje?

 

na pewno jest napisane ze wysyłka nastepuje w ciagu 3 dni roboczych

Offline dream*

  • Administrator
  • ~Szynszylomaniak Do Kwadratu~
  • *****
  • Wiadomości: 7229
  • Uzbierane migdały: 43
  • Płeć: Kobieta
    • moje CV
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Mar, 2015, 09:21 »
Takiego wymogu nie ma ale prawdą jest, że są sklepy które błyskawicznie realizują zamówienia i jeśli inne na tym polu zawodzą to niestety będą tracić klientów. I dobrze, standardy obsługi, także przy zakupach sieciowych idą ciągle w górę.

Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to co oswoiłeś.
Pedro&Wacik&Alvin//Yuki*Ciacho*Elo*Filip

Offline AdianChinchilla

  • ~Szynszyli Zwiadowca~
  • **
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 77
  • Uzbierane migdały: 0
  • Chinchilla Home - the House of Chinchillas'
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Mar, 2015, 09:38 »
jeśli mówimy o keko.pl to pod każdym z oferowanych produktów sklep ma napisany deklarowany  czas wysylki , zwykle jest napisane "1-3 dni "
i wtedy tez tak było



Claudi

  • Gość
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Mar, 2015, 11:44 »
Ok, może tak mieć, ale zapis mówi o wysyłce a nie posiadaniu towaru w sklepie.
To nasze zrozumienie mówi nam, że jak zamówiłem, to będę miał w ciągu trzech dni.

Dla mnie zapis "wysyłka w ciągu 1-3 dni" nie mówi NIC czy od chwili zamówienia, czy od chwili ściągnięcia towaru do sklepu.
Jest to dla mnie zwykła nadinterpretacja, najczęściej niestety klienta, że od zamówienia.
Dlatego warto zawsze dopytywać o takie szczegóły.

Z innej beczki:
Operator telekomunikacyjny pisze: prędkość transmisji: 24563844 razy większa od prędkości światła.
Ale zadaj mu pytanie o GWARANTOWANĄ prędkość transmisji, a dowiesz się, że nie gwarantuje nawet zerowej...

Offline Fibius

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Wiadomości: 135
  • Uzbierane migdały: 8
  • Płeć: Mężczyzna
    • Internetowy Sklep Zoologiczny HIPCIO
Odp: keko.pl - sprzedają towar którego nie mają w magazynie
« Odpowiedź #24 dnia: 10 Mar, 2015, 18:13 »
Oj dużo jest sklepów które towaru nie mają na stanie, bo po co?
Jest coś takiego jak platformy b2b, stocki hurtowni aktualizowane bieżąco, sklep internetowy je pobiera, i wrzuca jako stocki własne.
Jest coś takiego jak dropshipping - klient kupuje w sklepie internetowym, a zakupy dostaje z hurtowni :D
Hurtownia daje sklepowi gwarancję, że na kartonie nigdzie nie będzie info o tym, skąd jest towar, żadnych ulotek czy taśm z hurtowni, i to działa. Nie trzeba inwestować żadnych pieniędzy w towar, nie trzeba się zastanawiać, czy coś się sprzeda, czy może będzie leżeć i może się przeterminuje - to już problem hurtownika.

A nawet jeśli ktoś ma towar na stanie, mogą się zdarzyć problemy, bo tu ktoś coś źle wprowadził, bo towar zaginął na magazynie, tu błąd systemu, albo system przepuścił 2 osobom jednocześnie ostatnią sztukę towaru, i tłumacz się człowieku...

Niby ma być dostawa na jutro, towar zamówiony, powinien być, a tu nagle okazuje się, że jednak ten konkretny towar nie przyjechał, albo dostawa się opóźniła... Hurtownik mówi: będzie na środę. Zamawiamy w piątek - towar nie przychodzi...

Problem może się zdarzyć wszędzie, jednak od sklepu zależy, jak sobie z problemem poradzi, i o to się chyba najbardziej rozchodzi ;)

 

Samiczki mają 2-miesięczne młode ale siebie nietolerują - pomocy ;(

Zaczęty przez MimozjaDział Rady, porady...

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3611
Ostatnia wiadomość 17 Cze, 2014, 18:16
wysłana przez kasiakasiakasia
Tunel- podobno dla królika ale szylki też mają świetną zabawę.

Zaczęty przez IvaDział Zabawy i zabawki szylek

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1644
Ostatnia wiadomość 10 Maj, 2007, 13:58
wysłana przez Iva
Uwaga do wszystkich którzy mają samczyki,ważne!

Zaczęty przez AgusiaDział Rady, porady...

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2723
Ostatnia wiadomość 01 Sie, 2005, 12:11
wysłana przez anika
Talk dla szylek ktore maja problemy z futerkiem :)

Zaczęty przez szyszunkaDział Pogaduchy i ciekawostki

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2425
Ostatnia wiadomość 05 Maj, 2006, 18:11
wysłana przez szyszunka
Jaki kolor zębów mają szynszyle?

Zaczęty przez Juli13Dział Rady, porady...

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 11339
Ostatnia wiadomość 12 Wrz, 2011, 16:33
wysłana przez Mysza <")))/
SimplePortal