hypothetical
28 Mar, 2024, 22:52

Autor Wątek: Cześć,przyleciałam z yahoolców!  (Przeczytany 1828 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline chinook

  • ~Młodszy Szynszylownik~
  • *
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 26
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
  • McGyver
Cześć,przyleciałam z yahoolców!
« dnia: 14 Wrz, 2006, 10:01 »
Nazywam się Elżbieta Jurczyk,mieszkam i pracuję w Nysie w woj.opolskim. Pracuję jako główny księgowy w Miejskiej i Gminnej Bibliotece Publicznej  w Nysie. Mieszkam w domku dwurodzinnym na obrzeżu dużego parku z rodzicami i 20-letnim synem,studentem I roku filologii angielskiej.  Moje pierwsze spotkanie z szynszylkami ? To było ok.trzy i pół roku temu gdy w sklepie zoologicznym wypatrzyłam szarą kulkę zamknietą w ciasnej klatce dla świnki morskiej. Od razu ja kupiłam.To była 6-miesięczna samiczka.którą nazwałam Joda.Była kochana,spokojna tylko trochę dzika,nie dawała się za bardzo oswoic. Chowała sie pięknie przez prawie trzy lata,nie chorowała aż do dnia, w którym stwierdzono u niej nowotwór gardła i przełyku. I to byl koniec,świat mi się zawalił gdy musiałam ją uśpić. Wtedy tez trafiłam na listę yahoo (którą serdecznie polecam wszystkim szynszylomaniakom). Dzięki pomocy przyjaciół z listy jakoś udało mi się przetrwać ten trudny dla mnie okres. Zaraz po śmierci Jody musiałam kupić następnego szylka aby choć w części wypełnić pustkę,która po niej została. I w ten sposób nabyłam McGyvera,wścibskiego malucha (standard) który niczemu i nikomu nie przepuści.Z wypowiedzi na liście wyczytałam że szylki lubia towarzystwo bo gorzej się chowają gdy są samotne. W te pędy zanabyłam drugiego szylka Ediego. Niestety Edi okazał się pechowym maleństwem,które zmarło w klinice w Opolu z powodu wrodzonej wady serca (dziura w komorze). W taki sposób straciłam dwie kochane kuleczki w przeciągu może trzech tygodni. Nie rezygnując kupiłam trzeciego szczyla - Guru,który od tego czasu stał się nieodłącznym kompanem McGyvera . W chili obecnej m