hypothetical
17 Sty, 2018, 06:17

Autor Wątek: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc  (Przeczytany 2048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cukierr

  • ~Nowicjusz Mianowany~
  • *
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 2
  • Uzbierane migdały: 0
moj szynszyl siedzi wyjatkowo spokojnie, w jednym miejscu, nie skacze, nie jest ruchliwy,martwi mnie to bo wszedzie cyztalam ze to zywe i ruchliwe zwierzatka.moze jest chory?dalam mu 1 rodzynke, ma dostep do suchego pokarmu, wodu i sianka.nic innego mu nie dawalam.wyglada na osowiałego,siedzi w jednym miejscu skulony.a moze to stres zwiazany z nowym otoczeniem.prosze o pomoc!




Offline mieniek

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Wiadomości: 125
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
  • Giziek, Matrix i nowy w domu Wally :)
Odp: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwi, 2007, 13:07 »
ja mam szynszylka od 8 dni i powiem ci ze moj tez na poczatku siedzial w jednym miejscu malo jadl itp. to jest zwiazane z oswajanieml. ale z drugiej strony to normalne bo szynszylki w dzien raczej spia i siedza w jednym miejscu natomiast wieczorami bardzo chetnie beda biegaly i skakaly po calym mieszkanku. sprobuj mu otworzyc klatke ok 18.00 i czekaj az sam wyjdzie moze to byc nawet dopiero o 20.00 i jak juz wyjdzie z klatki to najlepiej daj mu na poczatku pobiegac zeby zapoznal sie terenem...moze byc tak ze nawet sie bedzie bal biegac i zasiadzie w jednym kacie i bedzie siedzial. wszystko z czasem moj np juz biega po calym mieszkanku i nie chce wracac do klatki.

Offline ramzesik1993

  • ~Tester Przysmaków~
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
  • Kuleczka
Odp: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwi, 2007, 13:58 »
nie martw się, mój też na początku był taki osowiały. masz go dopiero 2 dni, więc jeżeli tam do pojutrza będzie siedział i nic, to może znaczyć że cos jest nie tak, ale zapewne zacznie biegać do tej pory... grunt to to, żeby po dwóch dniach zaczął troszkę jeść. A je już czy też nie?

Pozdrawiam,
Joanna i moja Kuleczka :-)

Offline cukierr

  • ~Nowicjusz Mianowany~
  • *
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 2
  • Uzbierane migdały: 0
Odp: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Kwi, 2007, 20:10 »
Je, rusza sie troche wiecej,dzis  wypuscilam z klatki - gdy probowalam przysunac reke zaczal dziwnie piszczec... boli go cos?boi sie mnie?chowa sie za klatke...dlugo to potrwa?

Offline Mysza <")))/

  • DUCH SZYNSZYLA
  • Administrator
  • ~Szynszylomaniak Do Kwadratu~
  • *****
  • Wiadomości: 7678
  • Uzbierane migdały: 46
  • Płeć: Kobieta
  • Beza,Bunia. Ciri,Mimi,Diana,Dantusia w pamięci.
    • Pracownia Reklam i Aerografii
Odp: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Kwi, 2007, 20:13 »
na pewno sie boi, to dopiero drugi dzień znajomości :)

Nie ważne ile razy upadniesz, ważne ile razy się podniesiesz...

Offline mieniek

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Wiadomości: 125
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
  • Giziek, Matrix i nowy w domu Wally :)
Odp: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Kwi, 2007, 21:02 »
to ze piszczy to normalne boi sie ciebie... :) ale po kilku dniach pownien przestac.nawet sie nie obejrzysz jak juz sie zacznie oswajac :) ja mam mojego prawie dwa tygodnie i juz swobodnie biega,ale na rece ciezko go wziac. pozdrawiam

Offline kasiakasiakasia

  • ~Rządzący Kąpielą~
  • ***
  • Wiadomości: 198
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
Odp: kupilam 2 dni temu szynszyla i mam kilka watpliwosci,prosze o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Paź, 2013, 19:03 »
To chyba normalne. Nie pamiętam już jak mój reagował ale też na początku się bał. Minęły 2 miesiące a on już się nas nie boi. Sam wchodzi na nas gdy siedzimy na kanapie. Wskakuje mi na kolana gdy usiądę na podłodze (bo od razu wie że coś do jedzonka dostanie i sam przybiega) Chyba dość szybko się oswoił bo dużo go wypuszczamy i dajemy mu swobodę:)

“The soul is the same in all living creatures although the body of each is different. ”

 

Collage "Szynszyla "

Zaczęty przez aleksandrossaDział Inne zdjęcia

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3508
Ostatnia wiadomość 03 Mar, 2009, 11:12
wysłana przez Idka
Czy szynszyla może "chrapać"?

Zaczęty przez florenceDział Pogaduchy i ciekawostki

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1982
Ostatnia wiadomość 15 Gru, 2014, 19:23
wysłana przez florence
Szynszyla jest ufna, lecz nie chce brać żadnych smakołyków i nie umie się kąpać

Zaczęty przez szczuruDział Początki z szynszylą

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 1678
Ostatnia wiadomość 25 Mar, 2008, 10:10
wysłana przez szczuru
"MAMA JEST ZŁOTA SZYNSZYLĄ " ... eeee ??

Zaczęty przez BeSaVehEiDział Na każdy temat

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 3208
Ostatnia wiadomość 05 Lis, 2015, 19:14
wysłana przez TrisK
Metallowa - wiersz "Choć szynszylą jest"

Zaczęty przez elkasia2Dział Nasza twórczość... i znajdy

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 4439
Ostatnia wiadomość 26 Wrz, 2014, 11:48
wysłana przez Amber Chinchilla