Galeria - Posty z możliwością wklejania zdjęć > Zdjęcia i Historie Szynszylowe

Mirek Wspaniały i Kazik Żarłoczny

(1/53) > >>

bodetka:
Cześć!
Od wczoraj jestem właścicielką adoptowanego rocznego szylka Mirka. W szynszylach jestem zielona dlatego mam nadzieję na wszelkie porady od bardziej doświadczonych. Starałam się wyczytać co się da, ale przede mną na pewno duuużo nauki :)

Mirek choć z koloru standard (co za podła nazwa) z pewnością standardowy nie jest. Przebywa w klatce 60x80x40 więc z tego co wyczytałam powinna mu odpowiadać wielkością. Urządzona została przeze mnie i mojego przyjaciela z miłością - 3 półki, gałązki, domek z kory, paśnik z ziołami i siankiem, na dnie trociny ( czy lepiej drewniane granulki a la pelet? ), hamak, miseczka z karmą, ziółka (pokrzywa, brzoza i mniszek) , poidełko, kamyk do ścierania szanownego uzębienia.

Mirek powiedział "pier....cie się z waszym urządzaniem" i urządził po swojemu - czyli dziś w nocy zrzucił wszystko co było do zrzucenia zewsząd :D uznałam zatem że nie będę się pchać z moim projektowaniem wnętrz niech na razie siedzi jak mu sie podoba.