hypothetical
09 Maj, 2024, 23:24

Autor Wątek: moje szynszyle i ja :)  (Przeczytany 1605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fanaticus

  • ~Opiekun Wybiegu~
  • *
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 143
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
moje szynszyle i ja :)
« dnia: 25 Lis, 2006, 18:11 »
że tak powiem - moja spostrzegawczość mnie zabija :D
zapewne byłby to mój pierwszy post - gdybym wcześniej zauważyła temat :D
ale, że wtedy jeszcze nie miałam się czym chwalić, to może dobrze wyszło. chwalę się za to teraz:

moja gromadka to:

ja - Diana, gdzieśtam już o sobie pisałam, ale że temat był ogłoszeniowy to chyba już spadł z przeterminowania. Mam lat 22, studiuję na 4 roku Technologię Chemiczną na PW, interesuję się wieloma rzeczami, ale dzisiaj głownie dwójką mieszkańców mojego pokoju, a oto i oni:

mój pierwszy szynszyl - który dołączył do mnie miesiąc temu jako samiczka, a okazał się być chłopczykiem, ale nic już mnie nie zdziwi bo został mi opchnięty jako standard, a z umaszczenia okazał się być czarnym aksamitem (z bardzo jasnym, prawie białym brzuszkiem), nazwanA została przez moją mamę Szuszu, ale że zawsze wołałam na nią Szumszak, to i do chłopca będzie pasowało :D Jest przepiękny i bardzo kochany, ogromnie ciekawski (jak tylko widzi, że coś robię, gdzieś zaglądam czy sprzątam klatkę, zaraz pojawia sie obok sprawdzić, co ciekawego się dzieje), bardzo energiczny, jak już się obudzi, to wszędzie go pełno :)

Kulka - nasza nowa współlokatorka, dołączyła do nas dzisiaj, jesteśmy więc na etapie wzajemnego oswajaniajania się, po prostu urocza, śliczna szara kulka:)

Szumszak wczoraj przeprowadził się do nowej klatki, w której aż nieprzyzwoicie trzymać tylko jednego zwierzaka - 100/50/80cm - więc mam nadzieję, że wszyscy zintegrujemy się szybko, a szczególnie, że zwierzaki jak najszybciej będą mogły zamieszkać razem :) Póki co \Kulka odsypia w malutkiej klatce, którą dostałam w komplecie do pierwszego gryzaka.