14 Gru, 2018, 23:00

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Ostry dyżur / Odp: Eutanazja co robić ??:(
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuja dnia Dzisiaj o 21:32 »
Nie jestem lekarzem, decyzję o leczeniu podejmowali lek. wet. którzy się na tym znają, była badana nic nie wskazywało na złamanie, a jej stan dopiero ostatnio się pogorszył, dlatego dostawała wcześniej leki. Ze względu na brak poprawy, a wręcz pogorszenie stanu zdrowia zrobiono zdjecie,  dodam że znieczulenie do badania w trakcie takiego osłabienia też nie jest bezpieczne dlatego lek. nie robili wcześniej. Moja niunia wczoraj odeszła i już nie cierpi.
2
Ostry dyżur / Odp: Eutanazja co robić ??:(
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ita79 dnia Dzisiaj o 13:33 »
można coś zrobić.. zastanowić się na przyszłość nad tym dlaczego pozwoliliśmy szynszylce tyle czasu cierpieć po wypadku.. Dlaczego od zdjęcia się nie zaczęło tylko od leków na "nie wiadomo co" ? Tyle tygodni męczyć zwierzątko bez szans na wyleczenie??
Proponuję już jej nie męczyć więcej, uśpić i .. pozwolić spokojnie odejść "do nieba" .
3
Zdjęcia i Historie Szynszylowe / Odp: Munda w nowym domku u kolebki!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kolebka dnia Wczoraj o 18:54 »
Cześć! Witam Was po dłuższej nieobecności  [:D]

Munda - zwana u mnie Zyzią - bardzo się zmieniła od moich ostatnich postów tutaj. Jest dużo spokojniejsza, zachowuje się normalnie jak na zdrową szynszylkę  [good]  w dalszym ciągu nie cierpi moich kotów, więc nie ma z nimi styczności, one się wręcz jej boją...
Bardzo się poprawiła nasza relacja, Zyzia uwielbia być drapana za uszkami i pod pyszczkiem! Na początku nie dawała się w ogóle dotknąć, a teraz sama się domaga w trakcie wybiegu  [viva]  Później mnie delikatnie iska po dłoni i ręce, także pełna socjalizacja  [:D]

Pozdrawiamy  [pa]
4
Ostry dyżur / Eutanazja co robić ??:(
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuja dnia Wczoraj o 18:07 »