hypothetical
28 Kwi, 2024, 00:05

Autor Wątek: ale się cieszę :) (doszylkowywanie :) ;) )  (Przeczytany 2853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Madawo

  • ~Młodszy Szynszylownik~
  • *
  • Autor wątku
  • Wiadomości: 22
  • Uzbierane migdały: 0
  • Płeć: Kobieta
  • Bezia & Gapcio & Lucky oraz Harry
ale się cieszę :) (doszylkowywanie :) ;) )
« dnia: 07 Sie, 2007, 01:16 »
Hej,
ustaliłam z mężem ,że jak tylko będziemy mieli pieniążki na większą klatkę dla Harrego (szylka naszego) to się doszylkujemy :) (staniemy się własnością także drugiego szylka) :D

bedziemy chcieli drugiego chłopaka,nie myślimy o potomstwie szynszylków (tyle biedactw jest w potrzebie!)..

z chęcią zwrócimy uwagę na szylka do adopcji (bezpłatnej/za przysłowiową złotówkę/za cenę odkupu).Kolor nie ma znaczenia ;) (dobrze gdyby nie był dużo starszy od Harrego,najlepiej około roku)
Co do swojej osoby (a właściwie naszej osoby --> ja + mąż) kochamy zwierzaki,mamy hopla na ich punkcie (studiuję zootechnikę,prowadzimy hodowlę kotów rasowych,mieszkamy pod dachem z połową zoo ;) -->pająki (łagodne,nie bierzemy na ręce!) -->węże (pytonki królewskie,mahoniówka (karmione martwymi,kupowanymi myszami-->kupujemy mrożone) -->zółwie stepowe (obżartusy skorupowe ;) ) i staruszka chomiczka,Bunia (kupiona jako staruszka,nie mogłam patrzeć jak siedzi sama i taka smutna).

na razie będę doczytywać co i jak z dwoma szylkami,jaka klatka bylaby najlepsza dla dwójki łobuzów,jak wyposażyć itp itd :)

szylku nam przeznaczony jeśli gdzieś tam jesteś...mam nadzieję,że się znajdziemy

no i przy okazji,niebawem postaram się porobić fotki Harrego :D
jest kochany,potrafi słuchać jak coś mówię do niego i jedzonko bierze z ręki :D bardzo go kochamy i ino jedno pytanko się nasuwa...
dlaczego tak późno odkryliśmy jakie fajne są szynszylki!


 

Offline Mysza <")))/

  • DUCH SZYNSZYLA
  • Administrator
  • ~Szynszylomaniak Do Kwadratu~
  • *****
  • Wiadomości: 7782
  • Uzbierane migdały: 48